HEADER
LAMAN UTAMA PRODUK CARA PEMBELIAN PROMOSI HUBUNGI PANDUAN URUTAN SYARAT & TERMA SOALAN LAZIM

PRODUK PENJAGAAN

Sensaoil

SensaCream

Wild-x


PRODUK TAHANLAMA

PRODUK LAIN


PROMOSI

CARA PEMBELIAN

PANDUAN URUTAN


WELCOME

bonus

BONUS PEMBELIAN
ebook & video Rahsia Kesihatan Batin Anda!!
Setiap pembelian dengan kami, anda akan dihadiahkan 7PANDUAN PERCUMA (*kami berikan melalui emel)
Video Teknik Urutan Zakar
Video yang dihasilkan oleh pakar luar negara yang terbukti berkesan berdasarkan testimoni pengguna. Anda boleh mengikutinya satu persatu demi mendapatkan saiz yang diidamkan.
ebook Program Pembesaran Zakar (BI)
Teknik yang menyokong video yang telah diberikan.
Program Pembesaran Zakar (BM)
Mengandungi Teknik-teknik dan cara membesarkan zakar seperti teknik Jelq, Teknik Arab Sudan dan sebagainya. Teknik ini diamalkan oleh Playboy untuk menguatkan zakar mereka. Mengandungi 42 muka surat
Soal Jawab Sakit Tuan Puan (BM)
Koleksi Soal Jawab berkenaan Masalah Sakit Tuan dan Puan oleh Dr.Ismail Thamby
Video Senaman Seks Melayu
Mengandungi teknik-teknik senaman untuk meningkatkan kekuatan seks.
Ebook The art of Kissing (BI)
Panduan teknik-teknik ciuman yang pelbagai dan betul
Kamasutra 3D-The art of Love (Video)
Posisi-posisi hubungan seksual yang pelbagai ditunjukan di dalam video ini.

ADS
 

Mohd Ishamuddin Ishak
 012-7576723
beliubat@gmail.com



SELAMAT DATANG ke WWW.KUAT-TAHANLAMA.COM
Kami menjual dan mengedar produk kesihatan Seks untuk Lelaki dan Suami .Produk yang dihantar akan dirahsiakan isi kandungannya.Jaminan wang dikembalikan jika barang tidak sampai.Kami juga menerima bayaran dengan Dinar & Dirham.SEMUA PENGHANTARAN ADALAH PERCUMA

SENSAOIL SENSACREAM PUMP RV
RE


bismillah
zina
Allah berfirman:"Dan janganlah kamu mendekati zina; sesungguhnya zina itu adalah suatu perbuatan yang keji. Dan suatu jalan yang buruk" (Al-Isra' 17:32)

Rasulullah S.A.W sendiri telah bangkit menjelaskan hal kepentingan dan keutamaannya dalam sabda Baginda "AKULAH ORANG YANG PALING ALIM DAN BERTAQWA, namun aku juga tidur dan berkahwin, barangsiapa yang membenci Sunnahku, dia bukanlah dari kalanganku" - riwayat Muslim.

Rasulullah S.A.W bersabda "SEKIRANYA KAMU BERSETUBUH DENGAN ISTERI KAMU, kamu akan mendapat pahala." Para sahabat kehairanan lantas bertanya, takkanlah seorang datang memuaskan nafsu dengan isterinya pun dapat pahala ?!, Rasul dengan hikmah menjawab : benar bukankah jika seorang itu memuaskan nafsunya dengan sesuatu yang haram tentulah baginya dosa, begitu juga dengan persetubuhan yang halal" - riwayat Muslim, juga merupakan hadis ke 25 dalam (Arbain Nawawi)

** FAKTA **
  • 78% WANITA ASIA tidak merasa puas tiap kali bersama pasangan. Namun perasaan tersebut diketepikan demi menjaga hati pasangan. 
  • 35% KES CERAI di Semenanjung Malaysia adalah kerana suami CEPAT INZAL (pancut), LEMAHNYA DAYA SEKS dalam memuaskan naluri seks isteri.
  •  Wanita mempunyai 9 nafsu berbanding lelaki yang hanya ada 1. 
  • KEGAGALAN mencapai orgasme lengkap boleh menyebabkan wanita mengalami ganguan organ seperti sakit buah pinggang, perut, usus dan saraf. 
  • Jika ANDA ingin BERTAHAN LEBIH LAMA DI RANJANG atau berdepan dengan masalah EJAKULASI PRAMATANG atau cepat klimaks (pancutan mani awal) adalah sangat mustahak bagi ANDA untuk mencari pendekatan yang sesuai dan serasi untuk diamalkan supaya keyakinan diri dapat dipulihkan kembali dan keharmonian rumahtangga berpanjangan.
  • 70% isteri mengatakan mereka TIDAK PERNAH mencapai puncak orgasme/klimaks semasa melakukan hubungan seksual dengan suami mereka.
  • 65% isteri mengakui sering BERPURA-PURA MENCAPAI ORGASME untuk memuaskan hati suami mereka.
  •  Hanya 15% isteri yang mencapai orgasme LEBIH SEKALI DALAM SEMINGGU.
  • 78% daripada isteri mengaku yang mereka lebih suka dibelai-belai sahaja dari melakukan seks memandang mereka tidak mencapai kepuasan dari hubungan seksual dengan suami.
Jangan sampai nanti isteri kita kutuk kita "apalah abang ni..harap badan je tegap tapi atas katil dah lah lembik  cepat game over pulak tu, macam main game online "  Untuk para suami jangan jadi lelaki touch n go..Jangan nanti isteri sendiri mengutuk kita di belakang disebabkan masalah kita.

Jika isteri anda sering menolak ajakan anda untuk melakukan hubungan intim, cuba FIKIRKAN semula..........

ADAKAH ANDA TELAH BERJAYA
MEMBERI ISTERI ANDA PUNCAK INZAL????
JIKA TIDAK....KAMI SEDIAKAN PRODUK UNTUK PENYELESAIAN ANDA


Laman Utama|Hubungi|Produk|Cara Pembelian |Syarat & Terma|Soalan Lazim|BLOG|Kenapa Kami

FOOTER